
Перед виборами у Великій Британії платформа TikTok запустила центр новинної грамотності, де журналісти та фактчекери навчають користувачів розпізнавати дезінформацію та фейки. TikTok став важливим гравцем у політичній боротьбі, де політики проводять кампанії та поширюють пропаганду. Платформа почала ділитись порадами щодо виявлення фейкових новин перед майбутніми виборами у Великій Британії. TikTok показує відео журналістів і фактчекерів у рамках роботи нового Центру медіаграмотності. Кампанія #FactCheckYourFeed спрямована на критичне мислення та новинну грамотність. У майбутньому TikTok планує співпрацювати з експертами та організаціями з перевірки фактів для боротьби з дезінформацією та ідентифікацією штучного інтелекту. Також згадується, що колишній президент США Дональд Трамп приєднався до TikTok, яка належить китайській компанії ByteDance, і раніше намагався заборонити платформу, коли був президентом.