
Meta і Spotify об'єднуються для лобіювання проти Apple і Google у США
Кілька великих технологічних компаній, таких як Meta, Spotify, Match Group та інші, об’єдналися в лобістську коаліцію під назвою Coalition for a Competitive Mobile Experience в США. Їхня мета – протистояти домінуванню Apple і Google на мобільному ринку. Ця ініціатива виникла через тиск законодавців щодо необхідності перевірки віку користувачів мобільних додатків, зокрема неповнолітніх. Коаліція планує лобіювати зміни на рівні штатів і федерального уряду, а також підтримувати антимонопольні справи проти Apple і Google. Учасники коаліції вважають, що їхні продукти повинні працювати без обмежень на платформах Apple і Google. Представники Meta і Snap Inc. вважають, що відповідальність за перевірку віку користувачів повинні нести самі платформи, а не розробники додатків. Після ухвалення закону в штаті Юта, який вимагає перевірку віку користувачів перед завантаженням додатків, питання цього стало особливо актуальним. Зараз Apple та Google не коментують створення коаліції, проте експерти вважають, що ця нова лобістська сила може суттєво вплинути на політику у сфері цифрових прав, захисту дітей і конкурентного середовища у мобільній індустрії.