
Tesla втрачає ринок Китаю через конкурента
Американська компанія Tesla зафіксувала падіння продажів своїх електромобілів в Китаї вже сьомий місяць поспіль, тоді як її конкурент на китайському ринку BYD показує рекордні результати. У квітні Tesla продала 58 459 електромобілів моделей Model 3 та Model Y в Китаї, що на 6% менше, ніж у квітні 2024 року. У цілому в Китаї продажі нових енергетичних транспортних засобів зросли на 42% до 1,14 млн одиниць. Однак Tesla продовжує відчувати глобальний спад у продажах, зокрема через зниження інтересу до бренду на тлі політичних подій Ілона Маска. У той же час BYD встановила рекорд з продажів у Китаї, підтверджуючи свою амбітну мету досягнення 5,5 млн постачань за рік. Акції Tesla здешевшали на 40% з кінця 2024 року, а падіння продажів електромобілів компанії в Європі спричинило їх подальше зниження.