Ефективний канал комунікації: роль push-сповіщень для бізнесу
У результатах розсилки push-сповіщень важливу роль грає якість контенту, аудиторія, час надсилання та галузь. Однак, цей вид сповіщень залишається ефективним каналом комунікації з користувачем. Під час війни в Україні push-сповіщення стали важливим засобом оперативного інформування про повітряні тривоги та правила безпеки. Багато компаній також використовували цей формат, щоб підтримувати зв’язок з клієнтами та надсилати важливі оновлення. Push-сповіщення дозволяють персоналізувати комунікацію, наприклад, нагадувати про акції, знижки та інші події. Важливо дотримуватися правил для ефективної роботи push-сповіщень, таких як оптимальний час надсилання, чіткий текст, персоналізація та тестування контенту. Компанія Reacheffect пропонує можливості налаштування кампаній з push-рекламою, а також аналітику в реальному часі для вивчення ефективності реклами.