
CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM
Команда КВЦ “Парковий” успішно впровадила CRM систему NetHunt CRM, яка допомогла їм об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему. Це дало змогу команді працювати більш ефективно, бачити одну воронку продажів і розуміти, що дійсно працює або не працює. Після впровадження CRM, маркетингова команда витратила на 30% менше часу на рутинну роботу, що дозволило їм більше уваги приділити креативним ідеям та новим кампаніям. Завдяки детальній аналтиці та автоматизації процесів, команда змогла оптимізувати робочі процеси, швидше реагувати на зміни та підвищити ефективність взаємодії з клієнтами. Команда КВЦ “Парковий” побудувала цілісну систему взаємодії з клієнтами, де кожна команда працює на основі даних та бачить повну картину клієнтського шляху, що дозволяє досягати спільних бізнес-цілей ефективніше.