
YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами
З середини серпня на YouTube автори почали помічати зниження кількості переглядів, у деяких випадках на половину. І хоча Google не підтверджує цю інформацію, аналітичні дані та натяки вказують на те, що причиною можуть бути блокувальники реклами. Деякі ютубери відзначили, що перегляди з мобільних пристроїв залишаються стабільними, але з комп’ютерів зменшилися приблизно на 50%. Google зазначив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на це, доходи від реклами залишаються стабільними, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів з блокувальниками. YouTube також відкинув ідею, що нові інструменти перевірки віку впливають на цю ситуацію.