
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років
Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який вперше змінився з 2003 року. Знак з відомим “S” зберіг свою форму, але отримав новий вигляд: став плоскішим із тонкими контурами по краях, використовується “яскраве срібло” замість хрому. У компанії пояснюють, що такий дизайн відповідає сучасним вимогам і краще виглядає в цифровому середовищі. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі заявив, що новий логотип відображає їхнє прагнення створювати цінність для клієнтів і готовність приймати виклики нової епохи. Оновлений знак спершу з’явиться на концепт-карах на виставці Japan Mobility Show у 2025 році, а потім буде використовуватися в усіх моделях автомобілів Suzuki. Через незмінні пропорції, новий логотип можна буде встановити навіть на старі моделі без оновлення дизайну.