
Витрати Кремля на державну пропаганду сягли нового рекорду
У Росії витрати на державну пропаганду досягли нових рекордних показників. Правлячий режим запланував у бюджеті-2026 збільшити фінансування державних телеканалів, ЗМІ та пропагандистських проектів в інтернеті на 146,3 млрд рублів. Це означає зростання видатків на ЗМІ на 7% порівняно з минулим роком і на 32% порівняно з 2021 роком. Головними одержувачами коштів стануть державні ТВ-канали, які отримають значні суми для трансляції програм. Незважаючи на великі витрати, популярність державних медіа знижується, наприклад, кількість глядачів «Першого каналу», НТВ та інших зменшилася. Аудиторія різних ЗМІ також скоротилася, що свідчить про загальний спад інтересу громадян до провладного контенту.