
ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік
У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили щонайменше 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати включають рекламу на телебаченні, в інтернеті, а також оплату промоції лікарям, форумів та самітів. Це призвело до того, що ціни на ліки зростають для пацієнтів, оскільки виробники перекладають витрати на рекламу на ціну продукції. На телебаченні реклама ліків стала найбільш популярною серед усіх видів реклами, складаючи 62% від усіх рекламних бюджетів. Подібна ситуація відрізняється від практики країн ЄС, де реклама ліків суворо обмежена або заборонена. В Україні ж фармацевтичні компанії активно просувають свої продукти, звертаючи увагу на підвищення попиту, а не на розвиток інновацій у галузі.