Cloudflare пояснила причину масштабного збою
Компанія Cloudflare пояснила, що великий збій, який стався 18 листопада і вплинув на роботу багатьох веб-сайтів, виник через помилку у налаштуваннях бази даних ClickHouse. Ця база даних генерувала конфігураційний файл для системи Bot Management, але через неправильний запит у ній почали створюватися дублікати даних. Це призвело до перевищення ліміту пам’яті і виходу з ладу проксі-системи, яка обробляє трафік клієнтів. Клієнти, які використовували показник ботів у своїх правилах, почали блокувати реальний трафік. Cloudflare визначив причину збою і вживає заходів, щоб у майбутньому уникнути подібних проблем. Компанія також повідомила, що близько 20% трафіку в Інтернеті проходить через їхню мережу, тому будь-які неполадки можуть мати глобальний вплив.