
Як Karpatia перевела 95 % бізнесу в NetHunt CRM і яких результатів досягла
Компанія Karpatia, яка допомагає українським компаніям створювати персоналізовані страхові програми для своїх команд, розповіла про свій досвід переходу від використання таблиць Excel та Airtable до використання NetHunt CRM. Вони розповіли, що для їхнього бізнесу було важливо мати єдину систему, яка б поєднувала простоту з гнучкістю, а також не обмежувала їхні процеси, а підлаштовувалася під їхні потреби.
Після впровадження NetHunt CRM, Karpatia побачили позитивні зміни у своїй роботі. Вони підвищили конверсію, зменшили кількість помилок та краще структурували свої процеси. Команди, які працюють з клієнтами, були об’єднані в одній CRM, що спростило спілкування та роботу з клієнтами.
У компанії підкреслили важливість автоматизації процесів і наголосили на тому, що CRM є не лише інструментом, але й фундаментом для розвитку бізнесу. Їхня історія показує, як правильно підібрана CRM може значно полегшити та покращити роботу всієї команди, забезпечуючи швидші процеси та задоволеність клієнтів.